Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

sreda, 27. december 2017

ODMEVI 2



V soboto sem prišla v Stično na praznovanje ob 100-letnici Fatimske Matere Božje. S svakinjo sva doživeli veliko lepega v svojih srcih. Stali sva ob strani oltarja, kjer je bil kip milostne podobe. Toliko ljudi, toliko združenih src pred Gospodom in Njegovo oltarno daritvijo. Tudi pridigi sta bili zelo nagovarjajoči. Res mi je bilo lepo! Pred obhajilom sem pomagala starejši gospe iz Hrvaške, ko ji je postalo slabo. Hvaležna sem neizmerno, da mi je nebeška Mati potrdila, da je to najlepša služba zame, služiti in pomagati bližnjemu. Bog mi, kljub stiskam v življenju, daje toliko milosti, da kar ne morem dojeti. Kar je zame najbolj dragoceno, je notranji mir, ki ga občutim.
Marija

Ni komentarjev:

Objavite komentar