Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

nedelja, 26. november 2017

Molitev za sveto Cerkev po presvetih Jezusovih ranah


Moj Gospod in moj Bog, zedinjen z žalostnim in brezmadežnim Marijinim Srcem, častim presveto rano tvoje desne roke in vanjo polagam vse duhovnike tvoje svete Cerkve. Kadarkoli bodo obhajali tvojo sveto daritev, jim podeli ogenj svoje Božje ljubezni, da jo bodo mogli izžarevati na ljudi, ki so jim zaupani. Slava Očetu …
Moj Odrešenik, častim presveto rano tvoje leve roke in vanjo polagam vse tiste, ki tavajo, in vse neverujoče, tiste najbolj uboge, ki te še ne poznajo. Zaradi teh ljudi pošlji številne dobre delavce v svoj vinograd, da bi vsi našli pot do tvojega presvetega Srca. Slava Očetu …
Moj Gospod Jezus Kristus, častim presvete rane tvojih svetih nog in vanje polagam trdovratne grešnike, ki bolj kot tebe ljubijo svet, zlasti tiste, ki se bodo danes poslovili od življenja. Ne dovoli, da bi bila zanje zaman prelita tvoja predragocena kri. Slava Očetu …
Moj Zveličar, častim presvete rane tvoje svete glave in vanje polagam sovražnike svete Cerkve, vse tiste, ki jo danes preganjajo po vsem svetu. Prosim te, spreobrni jih; pokliči jih, kakor si poklical Savla, da je postal Pavel, da bo čimprej ena čreda in en pastir. Slava Očetu …
Moj Gospod in moje vse, častim rano tvojega presvetega Srca in vanjo polagam samega sebe, vse, za katere želim moliti, in vse, za katere ti želiš, da molim: za trpeče in zatirane, za vse preganjane in zapuščene ter za duše v vicah. Presveto Srce Jezusovo, vsem nam daj svojo luč in svojo milost. Napolni nas s svojo ljubeznijo in mirom. Slava Očetu …

Nebeški Oče, po žalostnem in brezmadežnem Marijinem Srcu ti darujem telo in kri, dušo in božanstvo tvojega preljubega Sina, našega Gospoda Jezusa Kristusa, in z njim, v njem in po njem sebe popolnoma vsega, po njegovih namenih in v imenu vsega stvarstva za rešitev vsega človeštva. Amen.
Prilagojeno po knjigi Ihr könnt die Welt retten (Imprimatur: škof Josef Zimmermann, Augsburg 13. 10. 1969

Ni komentarjev:

Objavite komentar