Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

ponedeljek, 30. oktober 2017

ODMEVI 3



Mesec junij sem prebila na psihiatrični kliniki. Ne samo da se je treba prilagajati vsemu, od osebja in njihovemu obravnavanju do prostorov in pacientov, pa tudi vsemu, kar prinese bolezen. To so stiske, strah in tesnoba. Medsebojni odnosi. Bog Oče, Sin in Sveti Duh so me spodbujali: Ne boj se, samo vera te bo ozdravila, samo vera te bo rešila. Bog ne vzame bremena, ampak da moč, da vzdržimo. Bila sem res na tleh, a Bog me je vodil z nežno roko. Navdihoval me je: Ne boj se, samo veruj. Kadar me je preplavil strah in tesnoba, sem slišala: Zakaj dvomite, maloverni? Bodite pogumni! Naj se vam okrepi srce! Še vedno padam, toda sedaj mi Gospod govori: Vera te je ozdravila. Išči, kar je zgoraj, kjer je Kristus, sedeč na Božji desnici.
Kati

Ni komentarjev:

Objavite komentar