Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

petek, 6. oktober 2017

Molitev pred Najsvetejšim (3)


Moj Gospod in moj Bog, ti si srce sveta in Cerkve, srce vsake škofije in župnije, srce vsake skupnosti, srce mojega srca. Ti si središče in višek mojega življenja, ki ima le v tebi svoj smisel. Zame si pot, resnica in življenje ter luč, ki razsvetljuje mojo temo.
Tvoja moč in tvoja dejavnost je ljubezen. Ti si Ljubezen vseh ljubezni, čudež vseh čudežev in neizčrpni studenec svetosti. Tvoja ljubezen se posebno jasno razodeva, ko se zame daruješ na oltarju in ko prihajaš v moje srce. Tvoja ljubezen je tako velika, da hočeš pod podobo kruha ostati med nami vse dni do konca sveta.
Verujem, da me brezmejno ljubiš. Ljubiš me takšnega, kakršen sem, in mi želiš samo dobro. Prosim te, naj me presune brezmejna ljubezen tvojega Srca, da bom za svoje življenje in življenje tistih, s katerimi se srečujem, prejel razsvetljenje, moč in tolažbo.
Naj te do konca svojega življenja vneto ljubim in častim, po smrti pa s teboj in z vso Sveto Trojico ter z Materjo Marijo, angeli in svetniki v nebesih živim.

Ni komentarjev:

Objavite komentar