Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

nedelja, 12. februar 2017

Pogovori z Jezusom (33) Obišči me na duhovni način!


Predragi moj prijatelj, večkrat zaradi različnih obveznosti ne moreš priti k meni. Morda si celo bolan, navezan samo na dom, priklenjen na posteljo ali na bolniški voziček. Nate tedaj še posebej mislim in te ljubim. Tudi zate sem navzoč pod podobo posvečene hostije. Navzoč sem osebno, navzoč s svojo ljubeznijo, navzoč s svojo ustvarjalno močjo.
Obišči me na duhovni način, tako od daleč, ko se v mislih postaviš predme, ki sem pod podobo kruha v tabernaklju tvoje župnijske cerkve in te pričakujem. Z menoj se lahko pogovarjaš na daleč. Kilometri niso nobena ovira. Vedno te slišim. Vedno sem te pripravljen poslušati.
Morda ponoči ne moreš spati. Poveži se z menoj. Naj tvoja misel pohiti k meni, saj to ni težko, če me res ljubiš. Kjer gre za pravo ljubezen, gre tudi za hrepenenje po bližini. Tako želi otrok priti k svoji materi ali očetu. Jaz sem navzočnost, ker sem ljubezen, ki hrepeni po navzočnosti.
Obudi vero, da sem v tabernaklju resnično navzoč. Če je tvoja vera šibka, me prosi, da bi jo okrepil. Z menoj se lahko popolnoma po domače pogovoriš. Vesel bom tvojega češčenja in zahvaljevanja, ker bo to dobro zate in tvoj duhovni napredek. Upošteval bom tudi tvoje prošnje, še posebej prošnje za duhovne zadeve.
Navzoč sem iz ljubezni do tebe in do vseh ljudi. To je moja najodličnejša navzočnost na zemlji. Naj tudi tebe navaja k ljubezni do mene in do vseh ljudi. Tvoje duhovne oči naj bodo uprte vame, tvoje misli naj bodo pri meni.
Lahko me na duhovni način prejmeš v svoje srce. Obudi kesanje nad vsemi svojimi grehi in me povabi v svoje srce. Prišel bom k tebi s svojo obilno milostjo ter te poživil in okrepil.

Predragi Gospod Jezus, k tebi prihajam s tvojo Materjo Marijo, ki te tako zelo ljubi. Skupaj z njo te prisrčno pozdravljam in ti hočem darovati nekaj svojega časa. Še več, hočem ti dati svoje srce.
Moj Bog in moje vse, ti gledaš mene, jaz gledam tebe. Ti misliš name, jaz mislim nate. Ti vidiš v moje srce in poznaš vse kotičke moje notranjosti. Daj mi to milost, da bom živel z zavestjo, da tvoj pogled vedno počiva na meni.
Usmiljeni Odrešenik, prosim te, očisti moje slabotno in grešno srce. Prizadeval si bom, da te ne bom več žalil. Povabim te, pridi v moje srce. Naj se ob tvojem Srcu odpočijem in okrepim za nadaljnjo pot skozi življenje. Naj bom v hoji za teboj vedno bolj zvest.

Ni komentarjev:

Objavite komentar