Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

nedelja, 8. januar 2017

Pogovori z Jezusom (32) Bodi z menoj v prisrčnem češčenju


Predragi moj prijatelj, zelo sem vesel tvojega obiska. Pričakoval sem te, ker te imam rad in bi ti hotel izkazati svojo ljubezen.
Obudi vero v mojo resnično navzočnost. Od tvoje vere je odvisno, koliko darov boš od mene prejel. Spomni se, da sem zate postal človeški otrok! Zate sem dopustil, da so me pribili na križ. Zate sem zdaj pred teboj pod podobo kruha. Sem tako majhen, ponižen in ubog ter skrit v beli hostiji. Hočem, da me takšnega častiš, da boš tudi ti postal ponižen in ubog ter boš tako sposoben oznanjati moj evangelij ubogim.

V vseh tabernakljih sveta sem resnično navzoč. Sem središče in vrhunec življenja Cerkve, središče in vrhunec tudi tvojega življenja. Imej upanje in zaupanje vame in name preloži vse svoje skrbi. Vedno znova s srcem ponavljaj: »Jezus, vate zaupam!«

Ob misli na vse tisto, kar sem doslej storil zate, obudi ljubezen do mene: »Jezus, ljubim te!«
Spomni se, kako me je ljubil fatimski videc Frančišek. Ko je bil bolan, je vidkinji Luciji naročil: »Pojdi v cerkev in izroči moje pozdrave skritemu Jezusu! Najbolj me boli, da ne morem iti k njemu in nekaj časa ostati tam.«
Ko je fatimska vidkinja Jacinta nekoč zbolela, je naročila Luciji: »Povej skritemu Jezusu, da ga imam zelo rada, da ga imam zares zelo zelo rada.« Drugič je rekla: »Reci Jezusu, da mu pošiljam svojo ljubezen in mnogo pozdravov.«
In zdaj z angelovo molitvijo v Fatimi poživi vse tri Božje kreposti, vero, upanje in ljubezen, ki so v tebi že od svetega krsta, a pogosto zaradi ovir s tvoje strani niso dovolj dejavne. One te tesno povezujejo z menoj: »Jezus, verujem vate, molim te, upam vate in te ljubim nadvse!«
Z ljubeznijo gledam nate. Si v svetlobi mojega pogleda. Isti moj pogled, ki se je ustavil na bogatem mladeniču iz evangelija, se je danes ustavil na tebi. Kakor mladeniča sem tudi tebe vzljubil. Mar ni nekaj čudovitega, če živiš z zavestjo, da moj milostni pogled počiva na tebi? Z vero, upanjem in ljubeznijo glej name in počivaj v mojem Srcu!

Predragi Gospod Jezus, ti si v Najsvetejšem zakramentu resnično navzoč. Pri svojem Očetu neprestano prosiš za nas grešnike. Iz tvojega čudovitega zakramenta ljubezni izvirajo reke usmiljenja in dobrote ter očiščujejo grehe sveta. Pod podobo kruha živiš, da nas tolažiš v naših bridkostih in nam daješ milosti za rast v ljubezni do tebe in do ljudi. Prosim te, pogosto me spomni in povabi, da te bom prišel obiskat in častit. Pomnoži mi vero, da si tu s svojo največjo ljubeznijo do mene resnično navzoč. Okrepi mi upanje, da se ne bom opiral nase, ampak le nate. Vžgi mi ljubezen, kakršno imajo do tebe serafi in svetniki. Tako bom s tvojo pomočjo tebe ter svoje brate in sestre ljubil do konca, kakor si nas ljubil ti.
An

Ni komentarjev:

Objavite komentar