Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

četrtek, 10. november 2016

Šopek Materi Mariji


Marijin naziv »sodelavka« ima poseben pomen. Sodelovanje kristjanov pri odrešenju se uresničuje po Kalvariji tako, da se prizadevajo širiti njene sadove prek molitve in žrtve. Marijino sodelovanje pa se je nasprotno udejanjilo med samim tem dogodkom, ko je stala pod križem kot mati. Njeno sodelovanje se torej razteza na vse Kristusovo odrešitveno delo.
Samo Ona je bila na ta način pridružena odrešenjski daritvi, ki je prinesla rešenje vsem ljudem. V povezanosti s Kristusom in poslušnosti do Njega, je sodelovala pri zasluženju milosti za odrešenje vseh ljudi.
Sv. Janez Pavel II., 9. aprila 1997

Na Kalvariji Marija stoji pod križem skupaj z drugimi ženami in z apostolom Janezom. Mati in učenec duhovno prejemata Jezusovo oporoko: njegove zadnje besede in njegov poslednji dih, v katerem je pričel pošiljati Duha. Sprejemata molčeč krik njegove Krvi, ki je bila v polnosti prelita za nas (prim. Jn 19, 25-34). Marija je vedela, od kod je ta kri. Ustvarjena je bila v Njej po delovanju Svetega Duha. Vedela je, da je ista ustvarjalna »moč« obudila Jezusa od mrtvih, kot je On sam obljubil.
Tako je Marijina vera podpirala vero učencev vse do srečanja z vstalim Gospodom in jih nadalje spremljala tudi po njegovem vnebohodu, ko so pričakovali »krst Svetega Duha« (prim. Apd 1,5). Na binkošti se je Devica in Mati znova predstavila kot Nevesta Duha zaradi univerzalnega materinstva vseh tistih, ki jih je Bog prerodil na temelju vere v Kristusa. Zato je Marija za vse generacije podoba in vzor Cerkve, ki skupaj s Svetim Duhom potuje skozi čas in pričakuje slavni Kristusov povratek: »Pridi, Gospod Jezus« (Raz 22,17.20).
Benedikt XVI., 30. maja 2009

Marija je velika, ker noče poveličevati sebe ampak Boga. Je ponižna. Noče biti nič drugega kakor Gospodova dekla (prim. Lk 1,38). Pri odrešenju sveta ne sodeluje z izvrševanjem svojega dela, ampak samo tako, da je popolnoma na razpolago Božjim pobudam. Je žena upanja. Ker je verovala Božjim obljubam in pričakovala odrešenje Izraela, je lahko angel prišel k njej ter jo pozval k odločilnemu služenju pri uresničenju teh obljub. Je žena vere: »Blagor ti, ki si verovala«, ji je rekla Elizabeta (prim. Lk 1,45).
Benedikt XVI., Deus Caritas est, št. 41

Ni komentarjev:

Objavite komentar