Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

nedelja, 9. oktober 2016

Šopek Materi Mariji



MANUEL CAPETILLO, star igralec in mehiški bikoborec, eden najbolj cenjenih umetnikov televizijskih nadaljevank osemdesetih let, je bil povsem na tleh zaradi depresije po umoru prijatelja. Ker ni našel odgovora v kartah, horoskopu, ezoteriki in metafizičnih napotkih, se je spreobrnil h katolištvu.
Spreobrnjenje je bilo vse prej kot enostavno in lahko, pravi nekdanji igralec, ker se je pred kakšnim letom ukvarjal z ezoteriko in je moral večkrat iti k spovedi.
»Bil sem eden od teh, ki pravijo: 'Čemu služi spoved pri duhovniku, če Bog vse ve?' Ko mi je duhovnik dal odvezo, sem čutil, da se je moja duša osvobodila greha, moje srce pa je bilo polno veselja in miru. Tistega dne so bile v mojih očeh solze sreče. Znova sem se rodil.«
Manuel Capetillo pripisuje to spreobrnjenje Devici Mariji, katere klic je čutil v trenutkih molitve in češčenja Najsvetejšega. »Očistila je moje srce in ozdravila moje rane. Ker me je njen nauk naredil močnega, sem pokleknil in se posvetil molitvi rožnega venca, ki ga vsak dan molim z družino.«

Ni komentarjev:

Objavite komentar