Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

petek, 6. november 2015

Pogovori z Jezusom (20) Sodeluj zavestno, pobožno in dejavno!


Predragi kristjan, Drugi vatikanski cerkveni zbor glede sodelovanja pri mašni daritvi naroča: Zavestno, pobožno in dejavno naj bi sodelovali pri svetem dogajanju.
Takšno sodelovanje je možno le pri tistem, ki živi iz osebne, poglobljene in žive vere. Če ni izbral za svoje središče mene samega, me tudi pri mašni daritvi ne bo tako doživljal. Sodelovanje je pravilno takrat, kadar s pomočjo Božje milosti sodeluje ves človek z vsemi svojimi sposobnostmi, z razumom, srcem in s telesom.
Evharistična daritev je zadeva vsega zbranega občestva. Vsak mora pri njej sodelovati. Seveda je drugačno sodelovanje duhovnika, drugačno ministrantov, bralcev beril, pevcev, drugačno drugih vernikov.
Vendar je marsikaj vsem skupno, na primer notranje zbrano sodelovanje s srcem, ki je najvažnejše. Za nikogar ne sme veljati Božja ugotovitev pri preroku Izaiju, ki jo je ponovil tudi Jezus: To ljudstvo me časti z ustnicami, njihovo srce pa je daleč od mene. Vsak naj bi prišel k mašni daritvi dobro pripravljen. Vsak mora poslušati Božjo besedo, moliti s srcem in z ustnicami. Vsak mora nebeškemu Očetu darovati Kristusa in skupaj z njim sebe ter vso Cerkev.
Mašna daritev je vrhunec tvojega življenja. Če bi bilo tvoje življenje plitvo, daleč od Boga, zakopano v praktični materializem, se pri mašni daritvi ne bi moglo dvigniti na višino Jezusove daritve na križu, kjer sta vztrajala Marija in apostol Janez. Čim bolj boš sredi življenja povezan z Bogom, tem bolj bo ta povezanost z njim pri sveti maši dosegla svoj pravi razcvet.

Gospod Jezus, rad bi dosegel, da bi imela mašna daritev v mojem življenju središčno mesto. Zavedam se svojih slabosti. Pred tebe prihajam praznih rok, zato te prosim, da jih ti napolniš. Osvobodi me vseh navezanosti. Prizadeval si bom, da bom zbrano sledil Božji besedi in molitvam ter dogajanju na oltarju. Prosim te, naj bo moje srce goreče, ko te prejemam pri svetem obhajilu. Naj se zavedam, da si moj najzvestejši Prijatelj. Hočem se ti za vse darove zahvaljevati, te občudovati in ti priporočati svoje življenje, moje najdražje pa tudi ves svet.

Ni komentarjev:

Objavite komentar