Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

petek, 30. oktober 2015

ODMEVI Spomini na Marjetko Smrekar (3)



Že dolgo sem v sebi čutila notranji navdih, naj tudi jaz napišem spomin na Marjetko Smrekar, kot smo bili spodbujeni v Glasilu in sem kar odlašala in odlašala. Napisala sem osnutek, ki je kar nekaj časa čakal, da ga oblikujem do konca. To mi je uspelo, ko smo na god našega blaženega Alojzija Grozdeta, 27. maja 2015, pri nas doma zopet nabirali bezgovo cvetje, tako kot pred enim letom, ko smo izvedeli za njeno slovo. Marjetka, tudi po bezgovem cvetju, tej tako zdravilni rastlini, ostajaš v našem trajnem spominu. Radi te imamo! Hvala za vse bogastvo, ki si ga v času svojega zemeljskega romanja tako velikodušno delila z nami.
Klementina Plavčak

Nagovarjala me je njena zagledanost v Jezusa. Iz njenih dejanj sem imel priložnost razbrati, kako ji je bila molitev na prvem mestu. Tudi pred njenimi bolečinami oz. telesnimi preizkušnjami. Posebej v trenutkih, ko je obležala in sem jo kdaj z družino obiskal.
Domen Plavčak

Najbolj se spomnim, da je imela Marjetka podobno ime kot jaz in, da je našo družino, ko smo bili pri njej, povabila k molitvi.
Ko smo bili v bližini Marjetkinega prebivanja, sem starše večkrat vprašala, če jo gremo obiskat. Zelo sem jo imela rada. Imela sem jo kot zelo prijazno osebo.
Bilo pa je, ko smo v maju nabirali bezeg, ko sem videla jokati sestro, in jo vprašala, zakaj joka. Očka pa mi je odgovoril: » Marjetka je umrla.« Bila sem žalostna in se začela jokati.«
Marjeta, 9 let

Zelo mi je ostal v spominu tisti maj, ko smo zunaj nabirali bezeg. Lepo nam je bilo. Potem pa je mami pritekla iz hiše in nam sporočila: »Marjetka je umrla!«. Tako sem bila žalostna, da sem se začela jokati. Ati me je objel, bil nekaj trenutkov tiho ob nas. Nato pa je začel: »Jaz verjamem, da je Marjetka pri Bogu in moli za nas.«
Favstina, 11 let

Rada sem obiskala Marjetko. Ko smo pri njej molili PO NJEGOVEM PREBRITKEM TRPLJENJU in, ko sem jaz molila, mi je bilo vse všeč.
Lucija, 7 let

Ni komentarjev:

Objavite komentar