Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

petek, 20. februar 2015

Šopek Materi Mariji Muslimanska deklica Fatima



Misijonar pripoveduje: Petletna muslimanska deklica Fatima iz Tanzanije je obiskovala šolo v misijonu v Luagali. Nekega dne sem jo našel pred kapelo in sem jo vprašal, kaj počne. »Rada bi videla Božjo Mater, vendar ne smem v cerkev, ker so mi starši prepovedali.« Tedaj sem jo sam pospremil do Marijinega kipa in ji povedal, da je Marija mati vseh ljudi in da bi jo morali vsi ljubiti.
Čez nekaj dni je Fatima hudo zbolela. Redovnico, ki je delala v bolnici, kamor so jo poslali, je prosila naj ji govori o Božji Materi, in potem je zaprosila za prejem svetega krsta. Njena bolezen je bila neozdravljiva, krst je prejela v sili, preden so bili starši obveščeni. Fatima, ki si je izbrala ime Marija, je vsa sijoča dejala: »Ime mi je Marija kot nebeški Materi, kmalu jo bom videla v nebesih.«
Naslednjega dne, 15. avgusta, je mala Marija umrla. Žalujoča mama pa mi je dejala: »Oče, smrt naše deklice je čudna. Držala sem jo v naročju, ko je uprla pogled proti stropu in presrečna dejala: 'Mama, glej tisto lepo zvezdo, vse večja postaja in vse bolj sijoča … Glej, to je Mama, ki me kliče … Že grem!' Nato je sklonila glavico in izdihnila; Marija sama je prišla ponjo.«
Un minuto con Maria

Ni komentarjev:

Objavite komentar